Velkommen til min lille verden:))

Så moro at du har funnet veien inn til meg,her finner du litt av hvert alt fra håndarbeide som jeg er veldig glad i og litt hage som jeg prøver å få orden på:) Vi bygde huset i 1987 og flyttet inn våren 1988 så det begynner å bli noen år nå.Hage har ikke blitt prioritert da mannen i huset overhode ikke hadde interesse av sånt tull som han sa:)
Og jeg klarte ikke å gjøre noe med det selv da jeg jeg kronisk syk med mye smerter:( Men nå ser det ut for at jeg har fått han på lag med meg og da er det best å smi mens jernet er varmt:) Fort går det ikke for han og har en kronisk sykdom:( Men vi kommer langt med godt samarbeid og ikke minst tålmodighet,vi har masse plass og ta av da vi bor på et småbruk;))



Alle bildene er klikkbare hvis dere vil se dem bedre:))

søndag 22. mai 2011

Redd at lupinene mine må vike plass:)

Når denne maskinen kommer opp til huset for å renske grøftene ned veien

Så er jeg redd disse lupinene mine må vike har sånne ned hele vegen og min svigermor kalte veien vår for lupinvegen:))

Har vært og fridd til graveren om han ville grave opp matjord til meg med det samme han er her og det ville han:)) Så da blir det ei råd med å få fylt opp resten av staudebedet mitt:)
Kjekt med en tidligere nabo som bare kommer og vil hjelpe oss med å grave uten at han tar noen form for betaling for jobben:)) Når han blir ferdig det er en annen sak;) rensker og opp kanalen som går i mellom eiendommen her og eiendommen til barnebarnet som har tatt over hans eiendom:) I samme slengen så graver han vei ved siden av kanalen så den blir kjørbar med traktor:))


 I morgen skal jeg en tur til Surnadal og treffe sønnen,svigerdatter og ikke minst barnebarnet mitt på 2 år som jeg ikke har trefft siden før jul:) Dere kan tro jeg gleder meg:) Skal også bli morro å se sønnen som skal prøve på seg Nordmørsbunaden som min mamma holder på å sy til han,mannfolk i bunad er fint;)


Ha en flott kveld:) Klemmer fra meg:))



       Tusen takk for alle kommentarene som dere legger igjenn og velkommen til nye følgere:) Setter veldig stor pris på at dere syns bloggen min er verdt å følge:)

Ingen kommentarer: