Velkommen til min lille verden:))

Så moro at du har funnet veien inn til meg,her finner du litt av hvert alt fra håndarbeide som jeg er veldig glad i og litt hage som jeg prøver å få orden på:) Vi bygde huset i 1987 og flyttet inn våren 1988 så det begynner å bli noen år nå.Hage har ikke blitt prioritert da mannen i huset overhode ikke hadde interesse av sånt tull som han sa:)
Og jeg klarte ikke å gjøre noe med det selv da jeg jeg kronisk syk med mye smerter:( Men nå ser det ut for at jeg har fått han på lag med meg og da er det best å smi mens jernet er varmt:) Fort går det ikke for han og har en kronisk sykdom:( Men vi kommer langt med godt samarbeid og ikke minst tålmodighet,vi har masse plass og ta av da vi bor på et småbruk;))



Alle bildene er klikkbare hvis dere vil se dem bedre:))

søndag 15. mai 2011

Drittarbeid

Her er det meninga at det skal bli et staudebed:)

Som dere ser så er det veldig mye røsslyng som jeg holder på å fjerne og jeg bruker ei rosesaks til å klippe med og det går veldig bra:)Når jeg er ferdig med det så må jeg vel i veg å kjøpe meg 1 l med roundupp før beviset til mannebeinet går ut så jeg får sprøyte før jeg legger på fiberduk i bunnen:)



Her har jeg kommet et stykke så no er det ikke så mye igjenn av denne røsslyngen heldigvis:)

Og denne karen har jeg hatt mange samtaler med i dag:)




Ha en flott kveld:) klemmer Gunn;))

3 kommentarer:

Unknown sa...

Flink du er, Dette er mye jobb, før det blir bed. men så blir det helt sikkert fint, når du blir ferdig.
Du har ikke prøvd å kysse han. Det kan jo være en prins du har sittende der :-)
Ha en fin dag, og en en fin ny uke

Lina sa...

Hei Gunn! :-) Takk for fin kommentar inne hos meg! Tusen takk for tipset, eg har faktisk nett funne ut at eg må på apoteket for å få tak i eit slikt stoff, ja. Litt av ein jobb du har her, men blir nok flott som staudebed! :-) Lina

Unknown sa...

Takk for besøket hos meg og for at du vil følge meg :-D alltid kjekt med nye følgere :-)
Ser du har en kjæmpejobb,men det skal bli artig og følge med videre :-)
Ha en fin 17 mai.