Velkommen til min lille verden:))

Så moro at du har funnet veien inn til meg,her finner du litt av hvert alt fra håndarbeide som jeg er veldig glad i og litt hage som jeg prøver å få orden på:) Vi bygde huset i 1987 og flyttet inn våren 1988 så det begynner å bli noen år nå.Hage har ikke blitt prioritert da mannen i huset overhode ikke hadde interesse av sånt tull som han sa:)
Og jeg klarte ikke å gjøre noe med det selv da jeg jeg kronisk syk med mye smerter:( Men nå ser det ut for at jeg har fått han på lag med meg og da er det best å smi mens jernet er varmt:) Fort går det ikke for han og har en kronisk sykdom:( Men vi kommer langt med godt samarbeid og ikke minst tålmodighet,vi har masse plass og ta av da vi bor på et småbruk;))



Alle bildene er klikkbare hvis dere vil se dem bedre:))

mandag 30. mai 2011

Hvilket tre er dette?

Noen som kan hjelpe meg med navnet på dette treet? Mannebeinet tror det er lønn noe jeg og tror det er,men er ikke sikker:) Det er selvsådd,tror det kommer fra naboeiendommen for der er der lønn:))

Har bestemt meg for at at det skal få stå og vokse:))          



Ha en flott kveld:) Klæm Gunn;)

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Lønn er godt forslag, det. Jeg er ikke noen reser på treslag, ihvertfall ikke når de er så små som dette. Jeg luker hver vår vekk mengder med trær som prøver å frø seg i bedene min, spesielt hissig er lønnen. Før jeg så begge bildene dine, trodde jeg ar det var bilde av villbringebær, men ser jo at det ikke er det nå. God helg, Hanne.