Velkommen til min lille verden:))

Så moro at du har funnet veien inn til meg,her finner du litt av hvert alt fra håndarbeide som jeg er veldig glad i og litt hage som jeg prøver å få orden på:) Vi bygde huset i 1987 og flyttet inn våren 1988 så det begynner å bli noen år nå.Hage har ikke blitt prioritert da mannen i huset overhode ikke hadde interesse av sånt tull som han sa:)
Og jeg klarte ikke å gjøre noe med det selv da jeg jeg kronisk syk med mye smerter:( Men nå ser det ut for at jeg har fått han på lag med meg og da er det best å smi mens jernet er varmt:) Fort går det ikke for han og har en kronisk sykdom:( Men vi kommer langt med godt samarbeid og ikke minst tålmodighet,vi har masse plass og ta av da vi bor på et småbruk;))



Alle bildene er klikkbare hvis dere vil se dem bedre:))

tirsdag 14. juni 2011

Blomsterbilder:)

Min første Hosta. Som har navnet Hosta fortunei"Aureomarginata" Nydelig og jeg håper at den vil trives her oppe hos oss:)

Krypjonsokkoll,denne har jeg to av er litt spent på om den sprer seg for mye eller om den holder seg i skinnet og holder seg der jeg vil ha den;)

Dverg skogskjegg,denne har stått i blant en gjeng med lupiner og så litt fortapt ut. Delte den i to og den fikk seg en ny plass og gjødsel og den har skutt fart:)

Denne husker jeg ikke navnet på i farta:(

En nydelig akeilei som jeg heller ikke  husker navnet på:( Den er helt nydelig:))

Japansk rhododendron fantasi. Den har bestemt seg for å ikke blomstre så mye i år,men håper den kommer sterkere tilbake neste år:)

Primula bullsesiana,etasje primula 

Dette er samme primula som den over,den sto i samme krukke da jeg kjøpte den så jeg delte de:))

Kuleprimula"Rubin"

Teppeprimula"wanda"

Takløk

Dette mener jeg er prakthumleblom:)

Hestemynte den har jeg ikke sett før så jeg gleder meg til den blomstrer:)

Blå valmuesøster:) Denne har jeg prøvd mange ganger,men jeg tror den har vært plassert feil så no prøver jeg igjenn på en annen plass så jeg håper at jeg lykkes denne gangen:) Blir veldig glad hvis den blomstrer i sommer:))


Ha en flott kveld:) Klemmer Gunn;)

Ingen kommentarer: