Velkommen til min lille verden:))

Så moro at du har funnet veien inn til meg,her finner du litt av hvert alt fra håndarbeide som jeg er veldig glad i og litt hage som jeg prøver å få orden på:) Vi bygde huset i 1987 og flyttet inn våren 1988 så det begynner å bli noen år nå.Hage har ikke blitt prioritert da mannen i huset overhode ikke hadde interesse av sånt tull som han sa:)
Og jeg klarte ikke å gjøre noe med det selv da jeg jeg kronisk syk med mye smerter:( Men nå ser det ut for at jeg har fått han på lag med meg og da er det best å smi mens jernet er varmt:) Fort går det ikke for han og har en kronisk sykdom:( Men vi kommer langt med godt samarbeid og ikke minst tålmodighet,vi har masse plass og ta av da vi bor på et småbruk;))



Alle bildene er klikkbare hvis dere vil se dem bedre:))

torsdag 8. mars 2012

Rammla innom Botanisk verden:)

PDB-PRD@1115476@Image_M@GbnZdfzokacakgHI@64150I går kveld så rammla jeg innom Botanisk verden og der fant jeg disse som jeg bare måtte haSmilefjes

PDB-PRD@1115448@Image_M@GbnZdfzokacakgHI@64115Håper at jeg får de til så dem vokser seg store og fine.

PDB-PRD@1115447@Image_M@GbnZdfzokacakgHI@64114PDB-PRD@1103005@Image_M@FdlcdNachhEayjab@64001Denne er jeg veldig spent på om fargen er sånn som den er på bildet.Den må vist ha kalkfattig jord for å beholde blåfargenSmilefjes

Bestilte meg også noen frøpakker,så får vi se hva som blir ut av det. Har også fått sådd noe frø i går pluss at jeg har begynt å få ny jord på plantene mine. De plantene som har stått nede i kjelleren i vinter har også begynt å livne til så dem har fått komme opp på stuenSmilefjes

 

Skal prøve å oppdattere bloggen oftere,har vært veldig sløv de siste mndTrist fjes

 

Bildene er lånt hos Botanisk verdenSmilefjes

 

Ha en flott dagSmilefjes

Ingen kommentarer: