Velkommen til min lille verden:))

Så moro at du har funnet veien inn til meg,her finner du litt av hvert alt fra håndarbeide som jeg er veldig glad i og litt hage som jeg prøver å få orden på:) Vi bygde huset i 1987 og flyttet inn våren 1988 så det begynner å bli noen år nå.Hage har ikke blitt prioritert da mannen i huset overhode ikke hadde interesse av sånt tull som han sa:)
Og jeg klarte ikke å gjøre noe med det selv da jeg jeg kronisk syk med mye smerter:( Men nå ser det ut for at jeg har fått han på lag med meg og da er det best å smi mens jernet er varmt:) Fort går det ikke for han og har en kronisk sykdom:( Men vi kommer langt med godt samarbeid og ikke minst tålmodighet,vi har masse plass og ta av da vi bor på et småbruk;))



Alle bildene er klikkbare hvis dere vil se dem bedre:))

tirsdag 21. august 2012

Utstilling på Ringve Botaniske hage.

005

 

006

008

009

010

015

019

På søndag så var jeg og en vennine på Fuchsia og pelargonium utstillingen. Der var det veldig mye fint å se på og det ble også kjøpt 2 nye FuchsiaerSmilefjes som blunker Og så var jeg så heldig å vinne en liten en som jeg håper klarer seg over vinteren og vokser seg stor neste sommerSmilefjes

Gunn Smilefjes

2 kommentarer:

krepsemor sa...

Nydelige Fuchsia du har tatt bilde av! Likte særlig godt treet :) Jeg har også noen, men jeg har ikke stelt særlig fint med dem i sommer, og så har det vært heller kjølig og vått i sommer! Håper på en bedre sesong neste år, og da med drivhus :)
Ønsker deg en fin uke!

Anonym sa...

Howdy! I could have sworn I've been to this web site before but after looking at some of the posts I realized it's new to
me. Regardless, I'm certainly delighted I stumbled upon it and I'll be book-marking
it and checking back frequently!

Feel free to surf to my blog post ... quantrim formula