Velkommen til min lille verden:))

Så moro at du har funnet veien inn til meg,her finner du litt av hvert alt fra håndarbeide som jeg er veldig glad i og litt hage som jeg prøver å få orden på:) Vi bygde huset i 1987 og flyttet inn våren 1988 så det begynner å bli noen år nå.Hage har ikke blitt prioritert da mannen i huset overhode ikke hadde interesse av sånt tull som han sa:)
Og jeg klarte ikke å gjøre noe med det selv da jeg jeg kronisk syk med mye smerter:( Men nå ser det ut for at jeg har fått han på lag med meg og da er det best å smi mens jernet er varmt:) Fort går det ikke for han og har en kronisk sykdom:( Men vi kommer langt med godt samarbeid og ikke minst tålmodighet,vi har masse plass og ta av da vi bor på et småbruk;))



Alle bildene er klikkbare hvis dere vil se dem bedre:))

søndag 3. juli 2011

Hærverk:)

Her leter mannebeinet etter utløpet til drenneringen til huset,og da måtte jeg forstå at lupinene mine måtte vike:)

Her er det funnet og behørlig merket  til han som graver lengre nede i veien ikke skal ta med seg drennsrøra med maskineriet sitt:)

Å her holder "naboen" på å grave nye grøfter på hver side av veien så vannet renner der det skal og ikke midt i veien eller der det måtte passe:)

Her må jeg nok drive med hærværk selv skal svalderkålen bli borte:) Å fy for noen røtter det er på svineriet,men jeg er da veldig sta av meg da så får vi se hvem som vinner denne kampen.Det som prøver å komme opp igjen  blir utsatt for en runde eller to med rundop:)

Fingeren er litt bedre etter at jeg har begynt på ny kur med prednisolon,men regner med at jeg må ha en vedlikeholds dose over lang tid:) Så nå tar jeg tilskudd av kalk og D-vitamin. Får ikke i meg nok kalsium i gjennom melk da jeg nesten ikke drikker melk(tåler det ikke noe særlig)


Ha en flott  kveld:)   Klem Gunn:)                                    



1 kommentar:

Hannes hage sa...

Hei Gunn. For et lupinhav! Det vokser seg fort til igjen skal du se. Lykkefund rosen skal tåle klima til herdighetssone 6, det er en lett rose å få til. Forsøker meg på en lenke.
http://www.plantasjen.no/ovriga_produkter/ovriga/4db97b92c2d57c9cbe0005a5/hagerose-lykkefund/

Gode hagedager, hanne.