Velkommen til min lille verden:))

Så moro at du har funnet veien inn til meg,her finner du litt av hvert alt fra håndarbeide som jeg er veldig glad i og litt hage som jeg prøver å få orden på:) Vi bygde huset i 1987 og flyttet inn våren 1988 så det begynner å bli noen år nå.Hage har ikke blitt prioritert da mannen i huset overhode ikke hadde interesse av sånt tull som han sa:)
Og jeg klarte ikke å gjøre noe med det selv da jeg jeg kronisk syk med mye smerter:( Men nå ser det ut for at jeg har fått han på lag med meg og da er det best å smi mens jernet er varmt:) Fort går det ikke for han og har en kronisk sykdom:( Men vi kommer langt med godt samarbeid og ikke minst tålmodighet,vi har masse plass og ta av da vi bor på et småbruk;))



Alle bildene er klikkbare hvis dere vil se dem bedre:))

lørdag 6. april 2013

Litt strikking i vinter :)

DSC_0388

Strikket 3 stk av disse Skappelgenserene Smilefjes 

DSC_0395

Ullbukse,sokker og lue til Leander Smilefjes

002

Marius genser til en venn av gubben str.L Strikket og monterte denne på 9 dager Smilefjes

003

Marius genser str.M til gud dattra Smilefjes

007

Ullbukser i forskjellige str.

 

DSC_0631

Marius genser str.L denne skal ned til sogn Smilefjes

 

002

Marius genser str.6 år blir julegave Smilefjes

002

Bursdags gave til Leander som ble 4 år den 31.Mars Smilefjes

 

003

Luer disse er ble julegaver Smilefjes

 Har også strikket noe par med sokker og tova sola for å ha i skogs støvler de falt i smak gode og varme Smilefjes

Gunn Smilefjes

1 kommentar:

Anne Vik sa...

Heia flinka:-)

Jeg er imponert over alt det fine du lager. Vet ikke om noen andre som gjør alt så 100 prosent som det du gjør. Og resultatet blir bestandig så bra.
Skulle ønske jeg hadde ditt tålmod.

Stor klem:-)